خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین اسپیکر کامپیوتر 2019: بهترین سیستم های صوتی برای رایانه شخصی شما

آرشیو
تعداد کمی از افراد با خرید هدفون یا هدست برای شنیدن صدای واقعی از طریق رایانه ی شخصی خود استفاده می کنند. به هر حال استفاده از هدفون به طور روزانه همیشه راحت ترین تجربه نیست.
1398/05/15 02:38:23 ب.ظ

تعداد کمی از افراد با خرید هدفون یا هدست برای شنیدن صدای واقعی از طریق رایانه ی شخصی خود استفاده می کنند. به هر حال استفاده از هدفون به طور روزانه همیشه راحت ترین تجربه نیست. بهترین اسپیکرهای رایانه می توانند یک جایگزین عالی برای هدفون ها باشند.

پیدا کردن اسپیکرهای رایانه ای که به بهترین وجه برای نیازهای شما مناسب هستند لزوماً آسان نخواهد بود. شما می توانید برای مشاهده قیمت خرید اسپیکر ها و خرید هدفون ها به سایت میهن مارکت مراجعه فرمائید تا پس از مقایسه اطلاعات فنی محصولات و قیمت فروشندگان عضو میهن مارکت یک خرید عالی و کم نظیر را تجریه کنید.

در نظر داشته باشید که هنگام انتخاب بهترین اسپیکر برای رایانه ای شخصی خود، باید به مواردی مانند کیفیت صدا و سایر موارد توجه داشته باشید. اینکه آیا صدا خوب و متعادل است، یا بعد از گذشت چند دقیقه احساس خستگی شنونده را خواهید داشت؟ و کیفیت صدا مورد نیاز شما چقدر مهم است؟ آیا هزینه خرید اسپیکر برای شما اولویت دارد؟

اینها تنها برخی از مهمترین سوالاتی است که می توانید هنگام جستجوی بهترین اسپیکر کامپیوتر، به آن فکر کنید. باید توجه داشته باشید که چه اندازه ای از اسپیکر برای شما مناسب است و یا اینکه شما بیشتر تمایل به تماشای برنامه های تلویزیونی دارید یا از طرفداران موسیقی هست ؟ و یا اینکه شما چه میزان علاقه ای نسبت به بازی های کامپیوتری دارید؟

در این مقاله ما چند تا از بهترین اسپیکرها را به شما معرفی می کنیم.

Audioengine A2+

وزن: 3 کیلوگرم

درایورها:  Kevlar woofers 2.75Inch، توییتر گنبدی ابریشمی ¾ اینچی

اتصال پشتیبانی شده: بی سیم با آداپتور W3 Audioengine

 ورودی های صوتی: USB ، RCA ، مینی جک استریو 3.5 میلی متر

خروجی: RCA

مجموع قدرت خروجی: 60 وات

کاربری عمومی اسپیکر:رومیزی

وضعیت تغذیه برق: برق شهر / AC

در حالی که Audioengine A2 Plus چهار سال هست که به بازار وارد شده ، ولی هنوز هم جزء بهترین بلندگوهای رایانه ای موجود در بازار هستند. این بلندگوهای نرم و صاف با درگاه USB به رایانه شخصی شما متصل می شود و شما می توانید از کیفیت صدای شگفت انگیز آن با DAC داخلی لذت ببرید.ساب ووفر این اسپیکر بدون sans وارد بازار شده است. با این حال اگر شما واقعا به بیس عمیق احتیاج دارید، می توانید با اتصال ووفر بیرونی نیاز خود را برطر کنید که Audioengine آن را به طور جداگانه می فروشد.

Logitech Z623

وزن: اسپیکرها 2 کیلوگرم ؛ 7 کیلوگرم ساب ووفر

ورودی های صوتی: جک 3.5 میلی متر ، RCA

خروجی ها: جک هدفون

مجموع قدرت خروجی اسپیکرها : 200 وات

مجموع قدرت خروجی ساب ووفر: 130 وات

کاربری عمومی اسپیکر:رومیزی

وضعیت تغذیه برق: برق شهر / AC

کیفیت فوق العاده برای یک ساب ووفر باس سنگین با قیمت مناسب

این اسپیکر ممکن است گران تر از انتظار شما باشد. اما  اسپیکر Logitech Z623 به همراه یک ساب ووفر با صدای قدرتمند و عمیق تولید شده است که براساس خواسته ی شما به راحتی قابل تنظیم خواهد بود. این اسپیکر با صدای قابل توجه و قدرتمندی که دارد باعث می شود تا در بازی غوطه ور شوید و تجربه تماشای یک فیلم با صدایی قوی را داشته باشید.

Logitech G560

وزن: 1.79kg سمت چپ ، 1.79kg سمت راست ، 5.5 کیلوگرم ساب ووفر

اتصال پشتیبانی شده: USB ، جک 3.5 میلی متر ، Bluetooth

 ورودی های صوتی: USB ، جک استریو 3.5 میلی متری

خروجی: هدفون

مجموع قدرت خروجی اسپیکرها : 60 وات

مجموع قدرت خروجی ساب ووفر: 60 وات

وقتی صحبت از لوازم جانبی رایانه است ، Logitech یک نام خانوادگی است. G560 نخستین بلندگوهای رایانه ای Logitech هستند که به طور خاص برای بازی تولید شده اند. بلندگوهای Logitech G560 بدون شک یکی از بهترین بلندگوهای رایانه ای برای بازی هستند. آنها نه تنها دارای روشنایی RGB هستند (یک ضرورت برای وسایل بازی در سال 2019 ) بلکه از طریق نرم افزار Logitech ، نورپردازی چند رنگ را با توجه محتوا تنظیم کنید تا تجربه ای درخشان بدست آورید.

Razer Nommo Pro

اتصال پشتیبانی شده: بلوتوث 4.2

درایورها: وووفر فوق العاده قوی، توییترهای گنبدی ابریشمی 0.8 اینچی

 ورودی های صوتی: USB ، بلوتوث 4.2 ، مینی جک استریو 3.5 میلی متر

 خروجی: 3.5 میلی متر

Razer Nommo Pro ممکن است از اسم جالب و ظاهری جالب و منحصر به فرد برخوردار باشد ، اما اشتباه نکنید ، این مجموعه اسپیکرهایی هستند که باید آن را جدی بگیرید، نه تنها بخاطر قیمت بالای آنها بلکه بخاطر کیفیت فوق العاده قوی که دارا هستند. به شما تجربه شنیدن صدای بدون تغییر و خالص را می دهد. این اسپیکر مخصوص گیمرهایی هست که دوست ندارند هنگام بازی از هدفون ها استفاده کنند. این اسپیکرها صدا را به شکل واقعی پخش می کنند.

ساب ووفرآن همچون یک رعد و برق شما را شوکه می کند. همینطور هر یک از دارای توییتر گنبدی ابریشمی 8اینچی هستند که کمک می کنند تا صداهای بلند، دقیق و واضح شنیده شوند. قطعا اسپیکر های رایانه ای با قیمت مناسب تری وجود دارد، اما با این سطح کیفیت، Razer Nommo Pro ارزش هزینه را دارد.

Edifier E25 Luna Eclipse

وزن: 3.6 کیلوگرم

درایورها: توییتر گنبدی ابریشمی ¾اینچی ، درایور باس 3 اینچی با کیفیت کامل

اتصال پشتیبانی شده: بلوتوث

ورودی های صوتی: بلوتوث ، جک 3.5 میلی متری

خروجی ها: درگاه USB برای شارژ ، جک هدفون

Edifier E25 Luna Eclipse یک مجموعه بلندگو سرسام آور است که نه تنها از طراحی جذاب بهره برده است، بلکه به نظر می رسد کیفیت فوق العاده ای دارد.

Edifier E25 Luna Eclipse که به رنگ های قرمز ، سفید و سیاه عرضه می شود ، باس قدرتمند اما کنترل شده و همچنین تعادل عالی و جداسازی استریو خوب را ارائه می دهد. حتی شامل یک کنترل از راه دور بسیار کوچک است ، بنابراین اگر احساس تنبلی می کنید مجبور نیستید برای کنترل صدا و بیس از جای خود برخیزید.

Dell Wireless 360 System AE715

وزن: 1.18kg

درایور: سه درایور 2.25 اینچی با برد کامل

اتصال پشتیبانی شده: بلوتوث

ورودی های صوتی: جک 3.5 میلی متر

خروجی ها: درگاه USB برای شارژ ، جک هدفون

درسته که AE715 Dell قدرتمندترین اسپیکر در این لیست از بهترین اسپیکرهای رایانه ای نیست، اما صدای معقول 360 درجه را تولید می کند که هنگام صحبت از بلندگوهای رایانه غیرمعمول است. نکته منفی اسپیکر AE715 Dell این است که به دلیل اتصال بی سیم تاخیر وجود دارد. نکته مهم این است که اگر استانداردهای گوش دادن شما بالا نباشد، کیفیت صدا قطعاً به اندازه کافی خوب است

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • اسپیکر,
  • اسپیکر لاجیتک,
  • اسپیکر ریزر,
  • اسپیکر دل,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 173

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 510

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 86

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 228

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 131

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 239

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 280