خدمات سایت


متن کامل خبر

چگونه بدون اینکه از خانه بیرون برویم، گوسفند زنده تهیه کنیم؟

آرشیو
برای قربانی کردن نیازمند خرید دام زنده می‌باشیم. امروزه امکان خرید گوسفند زنده از اینترنت فراهم می‌باشد. با جست و جو در میان سایت‌های مختلف سایتی دام کالا را می‌یابیم که به درستی این امر را امکان پذیر نموده است تا ما بتوانیم بدون خروج از منزل گوسفند زنده جهت قربانی کردن خریداری کنیم.
1399/10/15 05:51:51 ب.ظ

چگونه بدون اینکه از خانه بیرون برویم، گوسفند زنده قربانی کنیم؟

در کشور ما یکی از رسم‌‌های رایج قربانی کردن دام زنده می‌باشد. معمولاً مردم ترجیح می‌‌دهند گوسفند زنده قربانی کنند و کمتر دام ‌های دیگر را برای این امر انتخاب می‌کنند. بیشتر مردم در عروسی ‌ها، مراسمات عزا و بسیاری از مناسبت ‌های دیگر گوسفند زنده قربانی می ‌کنند. برای قربانی کردن باید گوسفند مناسب خریداری کنیم. خرید گوسفند به روش‌های مختلف امکان پذیر است. رایج ترین روش، مراجعه به مراکز فروش گوسفند زنده می‌باشد که باید اطلاعات کافی در مورد خرید گوسفند و مرکز یا فرد فروشنده داشته باشیم. همچنین خرید حضوری گوسفند نیازمند صرف وقت و هزینه می‌باشد.

اگر اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشیم ممکن است خرید گوسفند برایمان بسیار دشوار شود‌ و با تقلب‌های بسیاری که توسط دامداران صورت می‌گیرد مواجه شویم. بنابراین بهتر است تا روش جایگزین مناسبی را برای خرید حضوری انتخاب کنیم تا با اطمینان خاطر گوسفند متناسب با نیاز خود را با صرف کمترین وقت و هزینه خریداری نماییم.

با پیشرفت فناوری و اینترنت امکان خرید اینترنتی گوسفند زنده نیز فراهم شده است. در میان سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، فروشگاه اینترنتی دام کالا یکی از برترین سایت‌ها‌ی فروش گوسفند زنده می‌باشد. با خرید از سایت دام کالا بدون خروج از منزل می‌توانیم گوسفند مورد نظر خود را برای قربانی کردن خریداری کنیم.

دامکالا دارای یک دامپروری اختصاصی گوسفند است و همین وجه تمایز این سایت با بسیاری از سایت‌های دیگر محسوب می‌شود . دارا بودن دامپروری اختصاصی باعث می‌شود تا نظارت دقیقی بر رشد گوسفندان وجود داشته باشد و از همه مهم تر اینکه دام زنده بدون واسطه به دست مشتری می‌رسد.

پرورش اصولی گوسفند تنها با نظارت دامپزشک امکان پذیر است.

در بخش خرید گوسفند در دام کالا می‌توان فیلترهای مورد نیاز خود را اعمال کنیم تا خرید آسان تری را تجربه کنیم. برای مثال می‌توان رنگ، نژاد و محدوده‌ی وزن و قیمت را مشخص نمود تا انتخاب ‌های ما محدود شوند. در میان این فیلترها چینش ما می‌تواند بر اساس کمترین یا بیشترین وزن و یا رزان ترین و گران ترین قیمت انتخاب شود.

همه‌ی گوسفندانی که در دامکالا برای فروش در نظر گرفته شده‌اند دارای صفحه‌ی اختصاصی می‌باشند که در آن می‌توانیم تاریخچه‌ی دقیق واکسیناسیون، درمان، تصاویر گوسفند در دوره‌های مختلف، وزن گیری و روند رشد گوسفند انتخاب شده را مشاهده کنیم. برای مراسمات می‌توان گوسفند زنده را حداقل ده روز زود تر از سایت سفارش داد. لازم به ذکر است که ارسال و قصاب یه طور رایگان محاسبه می‌شود و برای خریدار هزینه‌ای ندارد.

نحوه‌ی توزیع گوشت قربانی و عقیقه به خیریه‌ها توسط دامکالا

بسیاری از افراد گوشت قربانی را در خیریه‌ها توزیع می‌کنند. با خرید از دامکالا نیز می‌توان بدون مراجعه‌ی حضوری گوسفندی خریداری کنیم تا توسط همکاران دام کالا ذبح شود و به موُسسه‌ی خیریه‌ی کهریزک توزیع شود. سابقه درخشان دام کالا در این امر باعث اعتماد سازی میان خریدار و فروشنده  (سایت دام کالا) می‌شود.

از دیگر خدمات سایت تهیه‌ی گوسفند و توزیع گوشت آن برای عقیقه کردن می‌باشد. در سایت دامکالا می‌توان گوسفند مورد نیاز خود را انتخاب کنیم تا توسط قصاب در دامکالا ذبح شود و گوشت آن در خیریه‌ی کهریزک توزیع گردد. در این حالت مراجعه‌ی حضوری و خروج از خانه حکم مستحب عقیقه کردن را به درستی به جا آورده‌ایم.

برای توزیع گوشت قربانی در خیریه‌ی کهریزک تنها کافی است در فیلد مرتبط با آدرس نام موسسه‌ ی خیریه‌ی کهریزک را ذکر نماییم تا باقی مراحل نیز توسط همکاران دامکالا به سر انجام برسد. در واقع با انتخاب چنین امکانی بدون خروج از منزل یک کار چندین ساعته را به کاری چند دقیقه‌ای و کوتاه تبدیل کرده‌ایم.

 

دامپروری اختصاصی دام‌ کالا باعث میشود تا هیچ گونه واسطه‌ای در فرایند عرضه‌ی دام زنده قرار نگیرد.

قیمت گوسفندان در دام کالا بر اساس فرمول خاصی تعیین می‌‌شود. قیمت هر کیلوگرم وزن واحد گوسفندان بر اساس معیار بازار تعیین می‌شود که با تغییر جثه و سن گوسفند انتخاب شده قیمت واحد نیز بیشتر یا کمتر می‌شود. قیمت گوسفندانی با وزن کم بالاتر می.باشد و بالا رفتن وزن قیمت واحد نیز کاهش می‌یابد. بنابراین خرید گوسفند زنده با وزن بالا تر به صرفه تر می‌باشد. البته گوسفندانی که جوان تر هستند و وزن کمتری دارند دارای گوشت لطیف و لذیذ تری می‌باشند.

اما نکته‌ای که یادآوری آن خالی از لطف نیست این است که تمامی گوسفندان پرورش یافته در دامپروری دامکالا، به علت مصرف خوراک مرغوب و با کیفیت، از گوشتی با کیفیت و سلامت بالا برخوردار می‌باشند. خوراک پروتئینی و مقوی باعث می‌شود تا میزان چربی اضافه در گوسفند پرورش یافته به حداقل ممکن برسد و نسبت گوشت به اسکلت حیوان افزایش یابد. نظارت و جیره نویسی اصولی دامپزشک نیز در این امر بیشترین تأثیر را دارد.

یکی از تقلباتی که در فروش گوسفند زنده صورت می‌گیرد بالا بردن وزن کاذب با روش‌هایی مثل خوراندن نمک به حیوان است. معمولاً مراکز نا معتبر با روش‌هایی وزن حیوان را در لحظه‌ی فروش بالا می‌برند تا سود بیشتری نصیبشان شود. لازم به ذکر است که ارزان فروشی خارج از تعرفه‌ی کلی خود نشان از تقلب در فروش دام زنده می‌باشد.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • خرید اینترنتی,
  • عید قربان,
  • گوسفند زنده,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 245

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 543

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 96

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 262

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 157