خدمات سایت


متن کامل خبر

همین الان عطر اورجینال از عطر فرید بخر

آرشیو
عطر فرید، یکی از با کیفیت ترین و شناخته شده ترین مراکز فروش عطر، اینجاست تا این عطر ها را به شما عزیزان معرفی کند. پس اگر شما هم دوست دارید بدانید که کدام عطر ها می توانند جذابیت شما را به حداکثر برسانند، به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید.
1400/01/14 12:47:33 ب.ظ

عطر و بو اصلی ترین یادآور خاطرات برای ما انسان ها هستند. کافی است یکبار بوی عطری دوباره به مشاممان برسد تا تمام خاطراتی که داشته ایم برایمان مثل یک فیلم تداعی شود.

خاطرات لحظات خوشی که کنار یک فرد گذرانده ایم و ممکن است آن فرد در زندگی ما نباشد یا خاطرات فرد عزیزی که با آن بو به یادش میافتیم و فورا با آن ارتباط می گیریم...

تا به حال فکر کرده اید دلیل آن چیست؟ دلیلش قدرت بویایی و ارتباط آن با بخش خاطرات ذهن ماست.

حس بویایی ارتباط نزدیکی با بخش خاطرات مغز ما دارد، و ارتباط آن با این بخش از تمام حواس دیگر ما بیش تر است. کسانی که حس بویایی قوی تری دارند می توانند به بو های مختلفی که می تواند خاطرات را یادآوری کنند فکر کنند؛ مثل بوی علفزار هایی که در دوران کودکی خود در آن بازی می کرده اند.

تاثیر عطر روی روابط انسان ها

با یک نفس از عطر او، پادشاهی ام را تسلیم کردم، با نفس دوم، روحم را.

عطر ها از اصلی ترین محرک های هورمون های ما هستند و روی اینکه از کسی خوشمان بیاید یا نه تاثیر بسزایی دارند.

وقتی برای اولین بار شخصی را که از او خوشمان می آید را ملاقات می کنیم، همیشه استرس و هیجان بالایی داریم. به تدریج پس از مدتی بوی عطر او را تنفس می کنیم و رایحه عطرش روی روان ما تاثیر می گذارد.

اگر این بو، بویی باشد که برای ما خوشایند باشد، تعادل هورمون های بدن ما را تحت تاثیر قرار می دهد و ما در ناخودآگاه خود از او خوشمان می آید.

عکس همین اتفاق هم ممکن است حتی خیلی قوی تر و ملموس تر پیش بیاید. زمانی که شخصی را برای اولین بار ملاقات می کنیم، اگر عطر یا ادکلن او بویی داشته باشد که برای ما خوشایند نباشد، اگر از آن فرد بدمان نیاید، حداقل جذب او نمی شویم!

به این ترتیب عطر ها می توانند در تاثیری که روی افراد مختلف می گذارید بسیار مهم باشند.

جالب است بدانید که رهبر های دنیا و کشور های بزرگ، همیشه از عطر و ادکلن های خاصی استفاده می کنند که بتواند بیش ترین تاثیر را روی اطرافیان آنها بگذارد، و باعث شود که پیروی و حرف شنوی آنها چندین برابر شود!

با جذاب ترین عطر های دنیا آشنا شوید

حالا که فهمیدیم عطر ها چقدر مهم هستند و چه تاثیر مهمی روی افراد می گذارند، شاید شما هم دوست داشته باشید بدانید که چه عطر هایی می توانند تاثیر گذاری شما را روی افراد مختلف بیش تر کنند.

عطر فرید، یکی از با کیفیت ترین و شناخته شده ترین مراکز فروش عطر، اینجاست تا این عطر ها را به شما عزیزان معرفی کند. پس اگر شما هم دوست دارید بدانید که کدام عطر ها می توانند جذابیت شما را به حداکثر برسانند، به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید.

عطر مردانه کرید وایکینگ

پس از موفقیت فوق العاده ای که عطر کرید اونتوس برای کمپانی سلطنتی کرید به همراه داشت، اولیویِر کرید (Olivier Creed) مجددا تمام تلاش خود را بکار گرفت تا عطر خاص و رویایی دیگری را وارد بازار کند، و سر انجام توانست عطر بی همتای کرید وایکینگ، یکی از شاهکار های دنیای عطر و ادکلن را وارد بازار کند.

عطر کرید وایکینگ در سال 2017، یعنی تقریبا 6 سال بعد از کرید اونتوس که نماد قدرت و هوش ناپلئون بود به بازار آمد، و اولیویِر کرید اینبار به سراغ قدرت، صلابت و روحیه جنگجویی وایکینگ ها رفته است.

عطر کرید وایکینگ نماد فردی با صلابت، هدفمند، قدرتمند و ماجراجو را که سعی می کند زندگی را به سبک و روش خودش بگذراند را نشان می دهد، و با رایحه ی ورزشی و خنکی که دارد باعث شده تا خرید اسانس عطر کرید وایکینگ قرمز به یکی از اصلی ترین گزینه های آقایان مرموز و غیر قابل پیشبینی تبدیل شود.

کرید وایکینگ عطری است که در گروه بویایی چوبی معطر قرار می گیرد، و بویی تلخ و سرد دارد.

شیشه ای که کرید برای این عطر طراحی کرده است شباهت زیادی به کرید اونتوس داشته و روی آن رنگ قرمزی که برچسب سفید رنگ حاوی عکس کشتی وایکینگی و نام Viking را شامل می شود قرار گرفته است که ترکیب بسیار جذابی را به ما ارائه می کند.

رنگ قرمز شیشه ی این عطر یادآور صلابت، شادابی و شاید خشونتی باشد که جنگجو های وایکینگ از آن برخوردار بودند.

همچنین در قسمت بالایی این شیشه، در براق و نقره ای رنگی را می بینیم که نماد شمشیر های تیز و قدرتمند وایکینگ ها می باشد. همه ی اینها در کنار علامت Creed تکمیل می شوند و می توانند اصالت این عطر را به زیبایی به رخ بکشند.

  • نت های بویایی وایکینگ

اولین باری که عطر کرید وایکینگ را اسپری می کنید، مشام شما با بوی ترنج کالابریایی و لیمو سیسیلی پر خواهد شد که در آن رایحه دانه ی فلفل صورتی ترشی آن را کنترل می کند تا این بو از همه ی ترکیبات مرکبی دیگر متفاوت باشد.

بعد مدتی اما بوی عطر به رایحه های دانه فلفل، شمیم معطر گل رز بلغاری و نعناع تمایل پیدا می کند که نت های دوم یا میانی این عطر را تشکیل می دهند.

در آخر نیز نت های پایانی و سوم این عطر شامل رایحه های چوب صندل هندی، خس خس هانیتی، نعناع هندی و اسطوخودوس خواهد بود که تا پایان زمان ماندگاری عطر شما را همراه خواهند کرد.

اگر چه طرفداران پر و پا قرص این عطر در تمام فصول سال از آن استفاده می کنند، اما از آنجایی که ترکیبات بویایی این عطر باعث می شود که شما عطری خنک و تلخ را داشته باشید، بسیاری از افراد از این عطر برای روز های اواخر بهار و طول فصل تابستان استفاده می کنند.

پس اگر بطور خلاصه بخواهیم این عطر خاص، لاکچری و شیک را بررسی کنیم، می توانیم بگوییم:

  • طبع آن میلایم تلخ و سرد است،
  • در خانواده عطر بوی چوبی، آروماتیک و مرکباتی قرار می گیرد،
  • نت اولیه آن شامل ترنج، لیمو و دانه های فلفل،
  • نت دوم آن را دانه فلفل، گل نعناع فلفلی و گل رز بلغاری،
  • و نت سوم آن را خس خس هانیتی، نعناع هندی، اسطوخودوس و چوب صندل هندی تشکیل می دهد.

اگر شما هم از طرفداران عطر های خاص و لاکچری هستید و می خواهید عطری را داشته باشید که بوی رویایی و کمتر شناخته شدن آن توجه همه را جلب کند، زمان را از دست ندهید و همین حالا برای خرید اسانس عطر کرید وایکینگ قرمز به وب سایت عطر فرید مراجعه کنید.

عطر مردانه کرید گرین ایریش توید

از قدیم گفته اند که سبک کلاسیک هیچ وقت از مد نمیافتد، و کرید گرین ایریش توید هم جزء عطر های کلاسیکی است که توسط اولیویر کرید بزرگ که خالق عطر هایی مثل کرید اونتوس است طراحی و ساخته شده است.

گرین ایریش یکی دیگر از شاهکار های هنری کرید است که از طرفداران پر و پا قرص آن می توان به سلبریتی هایی مثل جورج کلونی، ریچارد گیر، رابرت ردفورد، پرنس چارلز، کلینت ایستوود، رابی ویلیامز و راسل کرو اشاره کرد.

ادو پرفیوم گرین ایریش توید به شکل ماهرانه و هنرمندانه ای طراحی شده است و ترکیبات حاصل از طراوت چوب در آن می تواند نماد یک مرد واقعی باشد.

وقتی اولین بار این عطر را روی لباس یا نبض خود اسپری می کنید، بوی به لیمو و گل زنبق اولین بویی خواهد بود که در فضا پخش خواهد شد و می تواند انرژی و شادابی اطرافیان شما را تامین کند.

بعد از آن نوبت به نت های میانه می رسد که از برگ گل بنفشه تشکیل شده است و شیرینی ملایمی دارد که هدفش ایجاد انگیزه و اراده به شماست تا انرژی کافی برای انجام فعالیت های روزانه ی خود را داشته باشید.

بعد از گذشت مدتی حس خواهید کرد که نت های میانی جای خود را به نت پایانی که شامل کهربا و چوب صندل است می دهند.

این عطر در گروه بویایی رایحه جنگل و چوب های معطر قرار می گیرد، و می تواند یکی از گزینه های اصلی برای مراسم ویژه و مهمانی ها باشد.

اطلاعات کلی نت های بویایی این عطر را بطور خلاصه می توانید در ادامه مشاهده نمایید:

  • رایحه اول: وربنا لیمو (Lemon Verbena) و گل زنبق
  • رایحه دوم: عطر برگ گل بنفشه
  • رایحه سوم: کهربا و چوب صندل (Sandalwood)

عطر مردانه – زنانه سوسپیرو اربا پورا

یکی دیگر از عطر های خاصی که به دلیل منحصر به فرد بودن بوی خود توانسته جایگاه ویژه ای بین طرفداران عطر و ادکلن پیدا کند، عطر سیپیرو اربا پورا می باشد.

این عطر خاص و ویژه که در گروه بویایی شرقی قرار می گیرد، در سال 2013 میلادی به بازار ارائه شد که سازنده ی آن برند ایتالیایی سوسپیرو می باشد. سازندگان این عطر خارق العاده که رایحه ای شرقی دارد، عطر ساز هایی با نام کریستین کربونل است که در ساخت آن لارا سانتندر به او کمک کرده است.

این دو با کمک همدیگر توانستند عطری از یک کلکسیون ویژه را به وجود بیاورند، که حاصل همکاری این برند ایتالیایی با خانه مد زرجوف است و توانست عطری را خلق کند که می تواند هنر غنی و کهن عطر سازی ایتالیایی را که در این کشور تاریخی طولانی دارد را به خوبی نمایان کند، عطری که جنسیت نمی شناسد و هم مردان و هم زنان با سلیقه که دنبال عطر های خاص هستند می توانند از آن استفاده کنند.

اولین اسپری از عطر سوسپیرو اربا پورا بوی بی نظیر مرکباتی لیموی سیسیلی و پرتقال را در هوا پخش می کند که قطعا توجه هر فردی که در اطراف شما حضور داشته باشد جلب خواهد شد.

مدتی بعد از نت اول، نوبت به نت میانی یا دوم می رسد که در آن رایحه میوه های مدیترانه ای به خوبی خودشان را نشان می دهند.

در آخر هم وقتی نت دوم کمرنگ می شود، جای خودش را به نت سوم می دهد که شامل رایحه های مشک سفید، عنبر و دانه های وانیل ماداگاسکاری می شود.

ترکیب این رایحه ها با یکدیگر باعث می شوند تا شما عطری شیرین و خنک را در اختیار داشته باشید، که به نظر عده ای می توان آن را در تمام فصول سال استفاده کرد، اما برخی دیگر می گویند این عطر برای فصول گرم سال مناسب تر از هر زمان دیگری می باشد.

خلاصه جزئیات این عطر پرفروش و محبوب را در ادامه در اختیارتان قرار داده ایم:

  • طبع عطر: شیرین و خنک
  • گروه بویایی: شرقی
  • جنسیت: مناسب زن و مرد
  • پراکندگی: بسیار خوب
  • ماندگاری: بسیار طولانی مدت
  • نت اول: لیمو ترش، ترنج و پرتقال
  • نت دوم: رایحه میوه های مدیترانه ای
  • نت سوم: مشک، کهربا و وانیل

سوسپیرو اربا پورا نیز یکی دیگر از عطر های پر طرفدار و پرفروش مرکز عطر فرید است که شما می توانید جهت خرید اسانس عطر سوسپیرو اربا پورا همین حالا به وب سایت عطر فرید مراجعه فرمایید.

با عطر فرید، همه توجهات به شماست

از مهم ترین نگرانی هایی که طرفداران عطر و ادکلن دارند، این است که نتوانند عطر اورجینال و اصل را در فروشگاه های مختلف خریداری کنند. همچنین فراوانی بسیار زیاد عطر های فیک و کم کیفیت که شباهت بسیار زیادی با نمونه های اصلی دارند باعث شده تا نگرانی این افراد حتی بیش تر از گذشته هم بشود.

به این منظور خرید کردن از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده که در عین حال قیمت های بسیار مناسب و با مقرون به صرفه ای دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

عطر فرید یکی از همین مراکز فروش عطر است که شما عزیزان می توانید با خیال راحت، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با کمترین قیمت خریداری نمایید، و همین کیفیت بالا در عین قیمت پایین باعث شده تا عطر فرید این افتخار را داشته باشد که رضایت تمام مشتریان خود را به دست بیاورد.

شما عزیزان نیز می توانید در صورتی که مایل به خرید اسانس عطر های اورجینال و با کیفیت هستید، همین حالا به وب سایت عطر فرید مراجعه کرده و یا با شماره تلفن هایی که در اختیارتان قرار گرفته تماس حاصل فرمایید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • عطر مردانه,
  • عطر فرید,

نظرات ثبت شده برای این خبر

زهرا مرادی
(1400/01/26)
اسانس عطر سوسپیرو ارباپورا بدون شک و تردید یکی از بهترین عطر های زنانه و مردانه هست که تا به حال من استفاده کردم سوسپیرو ارباپورا بوی شیرین و ملایمی داره که حداقل سه چهار روز ماندگاری داره سوسپیرو رو به همه پیشنهاد میکنم، اسانس کرید وایکینگ قرمز رو استفاده نکردم ولی کارای برند کرید یکی از یکی بهتره حتما کرید وایکینگ هم باید خوش بو باشه ، ممنون از مقاله خوبتون واقعا عطر همه خاطرات رو زنده میکنه

الهام
(1400/01/27)
عطر سوسپیرو ارباپورا و اسانس کرید وایکینگ دو تا عطر بی نظیر با ماندگاری خیلی خوب هستن با تشکر

امیر
(1400/01/30)
مقاله بسیار جامعی در مورد عطر های سوسپیرو ارباپورا و کرید وایکینگ قرمز نوشته بودین حتما این عطر ها رو امتحان میکنم ممنون از سایت خوبتون

Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 245

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 543

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 96

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 262

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 157

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 257