خدمات سایت


متن کامل خبر

تبلت ExpertBook B3 ایسوس با ویندوز ۱۱ و پردازنده مبتنی‌بر معماری ARM معرفی شد

آرشیو
ایسوس یکی از اولین تبلت‌های مجهز به ویندوز ۱۱ و پردازنده‌ی اسنپدراگون ARM را در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ معرفی کرد.
1400/10/19 12:01:26 ب.ظ

ایسوس یکی از اولین تبلت‌های مجهز به ویندوز ۱۱ و پردازنده‌ی اسنپدراگون ARM را در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ معرفی کرد.

ایسوس در جریان برگزاری رویداد CES ۲۰۲۲ از تبلت جدید دو در یک خود به نام ExpertBook B3 Detachable رونمایی کرد. این محصول برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده و دستگاهی منحصر‌به‌فرد محسوب می‌شود زیرا از پردازنده‌ی اسنپدراگون و سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ پرو مایکروسافت بهره می‌برد.

به گزارش تامزهاردور، ExpertBook B3 Detachable از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 7c نسل دوم در کنار هشت گیگابایت رم LPDDR4 بهره می‌برد. این محصول همچنین به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی eMMC مجهز شده است. ExpertBook B3 یکی از اولین دستگاه‌های مبتنی‌بر ویندوز ۱۱ است که با پردازنده‌ی ARM عرضه خواهد شد. استفاده از تراشه‌های مبتنی‌بر معماری ARM در مقایسه با پردازنده‌های پرمصرف x86، عمر باتری این دستگاه را به میزان درخورتوجهی افزایش می‌دهد.

ExpertBook B3 Detachable همان‌طور که از نام آن پیدا است، بیشتر برای کاربران حرفه‌ای که به تبلت کوچکی برای یادداشت، تماشای محتوا یا کار با برگه‌های اکسل نیاز دارند، طراحی شده است. با توجه به مشخصات فنی این محصول، انتظار نداریم بتوان روی آن کارهایی مثل ویرایش ویدئو یا فرآیندهای سنگین فتوشاپ را بدون کاهش سرعت انجام داد.

ایسوس برای تبدیل کردن B3 به یک دستگاه دو در یک واقعی، این محصول را با صفحه‌کلید ExperBoard خود جفت‌ کرده است. این کیبورد به‌طور مغناطیسی به تبلت متصل شده و عملکرد بسیار مشابهی با کیبوردهای پوششی مایکروسافت برای تبلت‌های سری سرفیس دارد. با‌ این‌‌ حال، صفحه‌کلید B3 به‌تنهایی برای انجام کارهای سنگین مناسب نیست و به‌ همین دلیل ایسوس این تبلت را با ExpertStand خانگی خود هماهنگ کرده است. این استند به شما اجازه می‌دهد که در‌ صورت نیاز، از این تبلت در حالت افقی یا عمودی استفاده کنید.

مشخصات کامل B3 تا این لحظه در‌ دسترس نیست و به‌همین دلیل برخی ویژگی‌های این محصول از جمله مشخصات صفحه‌نمایش آن را نمی‌دانیم. البته ایسوس اشاره کرده که نمایشگر این دستگاه از نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ بهره می‌برد؛ قابلیتی که می‌تواند نسبت به نمایشگرهای سنتی ۱۶ به ۹، فضای بیشتری در‌ دسترس کاربر قرار دهد. وضوح این نمایشگر همچنان ناشناخته است، اما گفته می‌شود این محصول از وضوح 1080p بهره می‌برد.



به‌نظر می‌رسد تنها درگاه ورودی/خروجی B3 یک درگاه یواس‌بی نوع سی و درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است که در سمت راست این محصول وجود دارد. در سمت چپ این تبلت دکمه‌ی پاور و دکمه‌های تنظیم بلندی صدا قرار دارد.

B3 از یک قلم استایلوس به‌همراه نگه‌دارنده‌ی شارژ داخلی بهره می‌برد که می‌توان از این قلم برای یادداشت‌برداری استفاده کرد. سرعت شارژ این قلم بسیار زیاد بوده، به‌طوریکه ایسوس وعده داده است فقط با ۱۵ ثانیه شارژ، می‌توان تا ۴۵ دقیقه با آن کار کرد. شایان‌ ذکر است برای شارژ قلم باید آن را در جایگاه مخصوصش در تبلت قرار داد.

ایسوس همچنین ExpertBook B3 را مطابق استاندارد نظامی ایالات متحده موسوم به MIL-STD 810H تولید کرده است و بنابراین می‌توان انتظار داشت این محصول از دوام بالایی برخوردار باشد. از جمله مواردی که در این استاندارد روی محصولات مورد آزمایش قرار می‌گیرد، می‌توان به مقاومت در‌ برابر ۱۸ نوع ضربه‌ی 40G هنگام روشن بودن دستگاه اشاره کرد.

منبع : زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • ایسوس,
  • CES ۲۰۲۲,
  • ExpertBook B3 Detachable,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 83

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 128

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 173

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 95

سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است image سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است 1402/10/30

سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 126

ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند image ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند 1402/10/23

ماشین ظرف‌شویی XD3 با قابلیت TrueSteam، بازوی اسپری‌کننده آب چهارگانه و موتوری با قطعات متحرک کمتر، می‌تواند همراه خوبی برای شست‌وشوی ظروف باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 220

رنگ واتساپ تغییر می‌کند image رنگ واتساپ تغییر می‌کند 1402/10/19

واتساپ دیگر لازم نیست سبز بماند. گزینه‌های رنگی به‌زودی برای کاربران iOS ارائه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 89