خدمات سایت


متن کامل خبر

معرفی هارد اکسترنال ADATA HD770G

آرشیو
در طی یک دهه ی اخیر دنیای دخیره کننده ها دستخوش تغییرات بسیاری شده، و هارددیسک ها هنوز هم از محبوبیت بسیاری بین کاربران برخوردار هستند. هارددیسک ها در دو نوع اینترنال و اکسترنال به بازار عرضه می شوند...
1401/02/21 12:48:13 ب.ظ


در طی یک دهه­ی اخیر دنیای دخیره­کننده­ها دستخوش تغییرات بسیاری شده، و هارددیسک­ها هنوز هم از محبوبیت بسیاری بین کاربران برخوردار هستند. هارددیسک­ها در دو نوع اینترنال و اکسترنال به بازار عرضه می­شوند. هاردهای اینترنال در داخل دستگاه کامپیوتر یا لپ تاپ قرار می­گیرند و هارددیسک­های اکسترنال توسط یک رابط به دستگاه شما متصل می­شوند که با توجه به ابعاد آنها می­توانند در دسته­ی، رومیزی و یا قابل حمل قرار بگیرند.

با توجه به افزایش علاقه کاربران به جمع آوری عکس­ها، فیلم­ها و سایر اطلاعات، در حال حاضر هاردهای اکسترنال به یکی از پرمصرف­ترین کالاهای دیجیتال تبدیل شده است. بنابراین در مقاله سعی شده است به یکی از محبوب­ترین هارد اکسترنال کاربران به خصوص برای گیمرها بپردازیم.

هارد اکسترنال ای دی تا مدل HD770G

یکی از معتبرترین برند حاضر در زمینه سخت افزار برند ADATA است. این کمپانی هارد اکسترنال HD770G را به عنوان اولین هارد اکسترنال قدرتمند و با دوام بالا همراه با نورپردازی RGBمعرفی کرد . این هارد اکسترنال ضد آب و همچنین ضد گرد و غبار است. همچنین با ساختار سه لایه قوی خود در برابر ضربه نیز مقاوم است. به بیانی دیگر هارد اکسترنال ADATAمدل HD770G  فراتر از استانداردIP68 است.

هارددیسک اکسترنال HD770G در ابعاد 26 × 98 × 139  میلیمتر و با وزن 270 گرم تولید شده است که البته نسبت به سایر هارد دیسک­های قابل حمل ابعاد و وزن بیشتری دارد. همچنین شما می­توانید این هارد را در ظرفیت­های 1 ترابایت و 2 ترابایت تهیه کنید. این هارد از سرعت بالای انتقال داده­ها با 6400 دور دقیقه بهره مند شده است.

ظاهر جذاب

کمپانی ADATAاین هارد را با ظاهری زیبا و متفاوت نسبت به سایر هاردهای اکسترنال تولید کرده است که کاربران بسیاری را جذب خود کرده است. در طراحی این هارد از لبه­های مجزا و دو نوار RGBاستفاده شده است که همانند پرتو نور به زیبایی این هارد افزوده است. علاوه بر این، در بین این دو نوار نور، یک قطعه مرکزی وجود دارد که دارای حفره­هایی با پرتو نور RGBمی­باشد. این هارد اکسترنال زیبا در دو رنگ مشکی و قرمز به بازار عرضه شده است.

نکته­ ی دیگری که در طراحی هارد دیسک ADATA HD770G حائز اهمیت است، محافظت سه لایه ای آن است. هارددیسک HD770G  با ساختار سه‌لایه‌ای مستحکم که شامل یک محفظه سیلیکونی ضربه‌گیر، بافر مستحکم و یک پایه کوسن برای هارد دیسک است که نه تنها می­تواند در برابر ضربه و شوک مقاومت خوبی نشان دهد، بلکه این هارددیسک را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می­کند که این ویژگی برای کاربران بسیار کارآمد خواهد بود. این هارد دیسک به غیر از زیبایی قابلیت و امکانات بسیاری دارد که در ادامه به آن می­پردازیم.

پورت

هارد دیسک ADATA HD770G  یک ذخیره­کننده باسیم است که از رابط USB 3.2 Gen1  برای اتصال به دستگاه استفاده می­کند که سرعت بالایی در انتقال داده­ها ایجاد می­کند. در این هارد برخلاف کاورهای دست و پا گیر پورت که در سایر هارد دیسک­های اکسترنال یافت می شود، درپوش­های پورت ثبت شده هارددیسک  HD770G  به راحتی وصل می­شوند تا بدون مشکلی از نفوذ آب محافظت کنند.

ضد ضربه

این هارد دیسک اکسترنال با رعایت استاندارد  MIL-STD-810G 516.6تولید شده است. یکی از مهم­ترین ویژگی­های هارد اکسترنال مدل HD770G ضد ضربه بودن آن است که در نتیجه می­تواند در برابر سقوط­هایی تا ارتفاع 1.22 متری مقاومت کند و از اطلاعات ذخیره شده­ی شما مانند یک جنگجوی سرسخت محافظت کند.

ضد آب، ضد گرد و غبار

هارد دیسک ADATA HD770G دارای گواهینامه استانداردIP68است ولی محافظت این هارد در برابر آب و گرد و غبار بالاتر از سطح گواهینامه­ای است که دریافت کرده است. هارددیسک HD770G به طور خاص تا حدی ضد آب است که می­تواند 120 دقیقه غوطه­ور شدن درآب با عمق 2 متری را بدون کوچکترین آسیبی به اطلاعات شما تحمل کند.

از آن برای کنسول بازی استفاده کنید

هارد دیسک ADATA HD770G یکی از بهترین گزینه­ها برای اتصال به کنسول­های بازی پلی استیشن و ایکس باکس است. شما می توانید هارددیسک خود را به کنسول بازی خود متصل کنید و به عنوان یک ذخیره ساز پشتیبان برای بازی­هایی که در حال حاضر قصد بازی کردن ندارید و یا برای بازی­های قدیمی­تر استفاده کنید. همچنین برای کنسول‌های بازی قدیمی‌تر، HD770G  می‌تواند به بهبود عملکرد بارگیری بازی برای تجربه یکپارچه‌تر کمک کند.

این نکته را در نظر داشته باشید که زمان بارگذاری نسبت به بازی ممکن است متفاوت باشد و همینطور برای کارکردن SSDخارجی با کنسول­های بازی نیاز به قالب بندی مجدد دارید.

 

قابلیت رمزگذاری

هارد دیسک ADATA HD770G برای امنیت بیشتر اطلاعات شما از رمزگذاری 256 بیتیAES داده­ها بهره مند گردیده است.

مزایا:

مقاوم در برابر آب

مقاوم در برابر گرد و غبار، خش و لغزش

ضد ضربه

دارای رمزگذاری AES

قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات توسط نرم افزار هوشمند ToGo

معایب:

قیمت بالا نسبت به سایر هارددیسک ها

سایز و وزن بالاتری نسبت به سایر هارددیسک ها دارد

اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که در جستجوی خرید یک هارد دیسک اکسترنال حرفه­ای هستید، هارددیسک ADATA HD770G یکی از بهترین گزینه هاست که شما می توانید برای خرید هارددیسک ADATA HD770G با بهترین قیمت، آن را از فروشگاه تک رایان تهیه کنید. همچنین کارشناسان مجرب در فروشگاه تک رایان آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

مشخصات فنی هارد دیسک ADATA HD770G



وزن ۲۷۰ گرم

ابعاد: 26 × 98 × 139

رنگ بندی: مشکی /  قرمز

جنس بدنه: پلاستیک

نوع اتصال باسیم

سرعت انتقال داده‌ها ۶۴۰۰ دور در دقیقه

سازگار با سیستم‌عامل‌های:

Windows XP / Vista / ۷ / ۸ / ۸.۱ / ۱۰ Mac OS X ۱۰.۶ or later Linux Kernel ۲.۶ or later

ظرفیت: یک ترابایت / دو ترابایت

قابلیت‌ها: مقاوم در برابر گرد و غبار- ضد ضربه – ضد آب

دارای نشانگر LED


سایر نکات:

پشتیبان گیری از نرم افزار رایگان ToGo که فقط با ویندوز سازگار است.

برای استفاده با دستگاه‌هایmacOS، قالب‌بندی مجدد مورد نیاز است.


منبع : تک رایان
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • هارد اکسترنال,
  • هارددیسک,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 65

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 534

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 93

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 250

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 252