خدمات سایت


متن کامل خبر

جوراب مچی زنانه چیست؟

آرشیو
جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.
1402/09/27 09:34:43 ق.ظ


جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

جوراب مچی زنانه چیست و چه کاربردی دارد؟

جوراب مچی زنانه به جورابی گفته می شود ساق آن تا قوزک پا را می پوشاند، اگر ساق آن پایین تر از قوزک پا باشد به آن جوراب زیرقوزکی زنانه گفته می شود. اگر بخواهیم بگوییم پرفروش ترین جوراب زنانه کدام نوع آن است؟ جوراب مچی زنانه پاسخ ماست.

این محصول در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود، طرح های ساده و کلاسیک با رنگ بندی و ترکیب رنگ های با تن رنگ تیره تر برای مناسب های رسمی مناسب هستند و در مقابل طرح های فانتزی و کارتونی با رنگ های شاد و روشن برای مناسبت ها و دورهمی های دوستانه مناسب هستند.

جوراب مچی زنانه برای استفاده با شلوارهای قد 90 جذب به همراه کتونی با رنگ مناسب عالی هستند. معمولا قسمت کش جوراب مچی زنانه از کتونی دیده می شود و استفاده از جوراب های مچی ای که کش آن طرح دار است می تواند بسیار عالی باشد و با این حرکت ریز استایل شما قطعا زیباتر خواهد بود، پس هنگام خرید جوراب زنانه به این مسائل ریز ولی تاثیرگذار توجه فرمایید.

پوست بسیاری از خانم ها حساس است و استفاده از جوراب های با الیاف نامناسب یا پلاستیکی موجب آسیب رساندن به پوست پا و ایجاد باکتری ها و قارچ ها روی پا می شود، پس بهتر است خانم ها از جوراب های پنبه ای یا الیاف ترکیب شده با پنبه استفاده کنند. جوراب های تولید شده از پنبه خالص بسیار نرم و لطیف هستند ولی دوام آنها بسیار کم است و برای جوراب بافی چندان مناسب نیستند، پیشنهاد ما برای محافظت از پا و جلوگیری از بوی بد جوراب و داشتن یک جوراب با دوام استفاده از جوراب هایی است که از نخ های پنبه ای ترکیب شده با الیاف مصنوعی تشکیل شده اند.

یکی از مهم ترین موارد دیگری که در ظاهر جوراب تاثیر زیادی دارد توجه به پنجه جوراب ها است، هنگام خرید جوراب مردانه و یا زنانه دستتان را روی دوخت پنجه جوراب بکشید اگر برآمدگی احساس کردید نوع دوخت پنجه آن زیگزال است و این نوع دوخت کیفیت مطلوبی ندارد، هنگام پوشیدن ظاهر خوبی نداشته و ممکن است انگشتان پاهایتان را اذیت کند، اگر هم وقتی روی دوخت پنجه دست کشیدید و هیچ برآمدگی ای احساس نکردید نوع دوخت پنجه، روسو یا پنجه گیر است، این نوع دوخت ها بسیار تروتمیز و یکدست است و ظاهر مطلوبی دارند.

معرفی 6 جوراب مچی زنانه که با پوشیدن آنها خاص می شوید...

جوراب های مچی زنانه در طرح ها مدل های مختلف تولید می شوند، از جوراب مچی زنانه سه پاشنه تا جوراب های کش انگلیسی و ساده که در ادامه به معرفی  6 جوراب مچی زنانه پرفروش می پردازیم. اگر به شغل جوراب فروشی مشغول هستید هنگام خرید عمده جوراب از این طرح ها و مدل ها استفاده کنید.

1- جوراب مچی زنانه خرسی: این نوع جوراب با طرح خرس دو طرف جوراب بافت شده است و برای نخ نقشه آن از نخ بوکله برجسته استفاده شده است، این نوع جوراب جزو طرح های فانتزی و شیک بوده که در 9 رنگ با ترکیب رنگ های مرتبط و شیک تولید شده است.

2-  جوراب مچی زنانه طرح چشمک: یکی دیگر از طرح های خاص و فانتزی جوراب مچی زنانه طرح چشمک است، کش این جوراب خاص بوده و به این نوع کش، کش کنگره ای گفته می شود، این جوراب برای تولد ها و دورهمی های دوستانه تان مناسب می باشد.

3-  جوراب مچی زنانه طرح وسط کش: جوراب هایی که وسطشان کش است این روزها خیلی ترند شده ، کش وسط جوراب برای زیبایی اجرا شده و کابرد بخصوصی ندارد، جوراب مچی زنانه وسط کش جزو جوراب های اسپرت و ورزشی است.

4-  جوراب مچی زنانه مشکی: جوراب های مشکی جزو پرفروش ترین جوراب های زنانه هستند، کل جین 12 عددی این جوراب ها تک رنگ مشکی است و می توان به راحتی با هر نوع لباسی ست کرد، این نوع جوراب برای مناسبت های رسمی مناسب است.

5-  جوراب مچی زنانه مشکی ترکیبی: این محصول ترکیب سه طرح از برند معروف لویی ویتون ، گوچی و فندی است که تک رنگ مشکی بوده و بسیار پرطرفدار می باشد و استایل شما را عالی خواهد کرد.

6- جوراب مچی زنانه طرح خرگوش: یکی دیگر از خاص ترین جوراب های زنانه مچی طرح خرگوش است، این محصول در 9 رنگ جذاب طراحی و تولید شده و برای مناسبت های دوستانه مناسب است، هر رنگی از آن را می توانید با لباس های مختلف تان ست کنید.

در پایان باید بگوییم که جوراب های زنانه باید با توجه به اندازه شان طراحی شوند و طراحی و رنگبندی جوراب زنانه و مردانه متفاوت است، طرحی که برای جوراب مچی استفاده می شود ممکن است برای جوراب نیم ساق مناسب نباشد، و شما باید هنگام خرید جوراب نیم ساق مردانه یا زنانه به ترکیب رنگ و طرح آن توجه کنید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • جوراب مچی زنانه,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 74

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 249

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 544

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 98

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 267

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 258