خدمات سایت


متن کامل خبر

فهرست مقاصد گردشگری ارزان برای بهار ۹۸

آرشیو
بهترین مقاصد گردشگری را در نزدیکی ایران داریم که هم هزینه به صرفه‌ای دارند و هم بسیار پر‌طرفدار هستند. در این روز‌های آخر اسفند می‌توانید برای چند روز سفر و استراحت در یکی از کشور‌های ترکیه یا گرجستان برنامه‌ریزی کنید.
1397/12/20 11:08:52 ق.ظ

اقامت در هتل‌های زیبای گالاتا با تور استانبول

تور استانبول نوروز 98بدون تردید یکی از انتخاب‌های مناسب و اصلا عاشقانه برای سفر در روزهای بهاری است. استانبول یکی از نقاط گردشی بسیار جذاب و رنگارنگ است که فعالیت‌های متنوعی برای تعطیلات مسافران ارائه می‌دهد.
 نرخ تور استانبول با توجه به پرواز‌های چارتر و به صرفه آژانس آویسا خیلی مناسب سفر‌های گروهی و خانوادگی است.
تورهای ۳ تا ۷ شب در آژانس آویسا با پرواز‌های چارتر معراج، آسمان و اطلس جت برنامه‌ریزی می‌شوند گردشگران از فرودگاه آتاتورک با ترنسفر‌های فرودگاهی آژانس آویسا به راحتی به هتل خود می‌رسند.
در این سفر به بهترین مراکز خرید استانبول بروید و از برند‌های ترک و اروپای خرید کنید، از دیرباز استانبول شهر بازرگانی بوده که مسافرانش به خرید فرش، پارچه، ادویه‌جات و دگیر سوغاتی‌ها می‌پرداختند. به بازار ادویه بروید و از قهوه گرفته تا ادویه‌های رنگارنگ و خوشمزه خرید کنید.
 استانبول هتل های دنج و زیبای فراوانی دارد اطراف میدان تقسیم و خیابان استقلال بسیار مناسب اقامت است مخصوصا اگر مایل باشید منظره زیبایی داشته باشید می‌توانید هتل‌های منطقه پرا را در انتهای خیابان استقلال به سمت بسفور رزرو کنید که دسترسی راحتی به تراموا داشته باشید  تا دیر وقت هم


می‌توانید در کافه‌های زیبای گالاتا نوشیدنی ترک بنوشید و یا با همسفرانتان اطراف را بگردید.

تمام تورهای آژانس آویسا به همراه گشت شهری و راهنمای فارسی زبان هستند می‌توانید اطلاعاتی در مورد بازدید از اماکن دیدنی استانبول مثل مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، مخزن آب باسیلیکا نیز دریافت کنید.
شما می‌توانید در هتل‌های مقرون به صرفه بمانید لیست هتل‌های مختلف را در وب‌سایت آژانس آویسا بررسی کنید.
در طول سفر از غذاهای ترکی و صبحانه‌ رنگارنگ هتل لذت ببرید. روزهایی پر انرژی و زیبا را در سفر داشته باشید.

در روز‌های پایانی اسفند ماه نرخ سفر‌های به شدت کاهش یافته و به صرفه شده است اگر اهل سفر ارزان هستید و فرصت دارید چند روزی را تعطیل و با تور استانبول یکی از بهترین سفر‌ها را تجربه کنید.

سفر به بهشت مردمان گرجی با تور گرجستان

با تور گرجستانحتما به دیدار از سرزمین مردم گرجی بروید، این کشور دراین روزها حال و هوای بهاری دارد و بسیار خوش آب و هوا است درختان شکوفه دادند تفلیس بهاری شده است.
  این کشور به دلیل داشتن پیشینه تاریخی که دارد بناهای تاریخی زیبایی در خود دارد که دیدنشان بسیار برای اهل هنر و معماری بسیار جذاب است.
مردم گرجی بسیار خونگرمند و با توریست‌ها رابطه خوبی دارند و از دیدنشان همیشه خوشحال می‌شوند. غذاهای ایرانی برای ایرانیان بسیار لذیذ است حتما از کباب‌ها و خورشت‌های خوش طعم گرجی به همراه نوشیدنی‌های معروفشان سفارش دهید و از سفر به تفلیس زیبا لذت ببرید.
تفلیس در مسیر جاده بزرگ ابریشم قرار داشت و همین ویژگی منحصر به فرد جغرافیایی باعث شده تا این شهر اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا کند. به علاوه همین موضوع باعث شد تا تفلیس در تبادلات فرهنگی بین دو منطقه نقش ویژه‌ای ایفا کرده و به مکانی منحصر به فرد تبدیل گردد امروزه مردمی با فرهنگ های مختلف را در این کشور به زیبایی در کنار هم می‌ بینید برای معاشرت با دیگران حتما به کافه‌های خیابان روستا ولی بروید و با مرم این کشور بیشتر آشنا شوید.
برای خرید به تفلیس مال بروید و از گالریا تفلیس هم دیدن کنید این دو مرکز خرید بزرگ و معروف در تفلیس امکان تفریح و سرگرمی را برای کودکان هم دارند و خانواده‌ها با خیال راحت‌تریخرید می کنند.

از همین حالا تور‌های نوروزی نیز برروی آژانس آویسا قابل رزرو هستند برای سفر در عید به همراه عزیزانتان برنامه ریزی کنید و دیدن تفلیس را در تعطیلات عید از دست ندهید. می‌توانید برای تعطیلات عید که فرصت طولانی‌تری دارید تورهای ترکیبی تفلیس و باتومی را انتخاب و به علاوه دیدن تفلیس به سواحل زیبای دریای سیاه در باتومی نیز سفر کنید. 

در گرجستان بهتر است هتل چهار و پنج ستاره انتخاب کنید تا از خدمات خوب هتل‌های معروف زنجیره ای بهره ببرید هتل‌های پیشنهادی آژانس هر روز برای گردشگران صبحانه مفصل گرجی نیز رزرو می‌کنند. تمامی تور‌ها را برروی وب‌سایت آژانس بررسی کنید.
تورهای گرجستان در مارچ و آپریل با پرواز قشم ایر و ایران ایر برنامه‌ریزی شده اند و همگی با ترنسفر فرودگاهی هستند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد
تور گرجستان نوروز 98 با کارشناسان سفر گرجستان در آژانس آویسا تماس بگیرید.

منبع : ویرلن
منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • گردشگری,
  • تور استانبول,
  • تور گرجستان,
  • گردشگری ارزان,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 13

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 533

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 92

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 247

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 250

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 299