خدمات سایت


متن کامل خبر

آموزش هوشمند سازی ساختمان، تعمیرات پکیج و نصب دزدگیر خودرو در تهران

آرشیو
در این مقاله قصد داریم به معرفی سه دوره عالی و پرطرفدار فنی حرفه ای که از بازار کار عالی برخوردار می باشند بپردازیم. این دوره ها آینده شغلی عالی داشته و با شرکت در آنها می توانید آینده شغلی خود را تغییر دهید.
1399/10/10 05:32:51 ب.ظ

با توجه به بازار کار عالی مشاغل فنی در کشور همچنین فرصت بسیار عالی این مشاغل برای مهاجرت در خارج از کشور در این مقاله قصد داریم سه دوره فنی حرفه ای بسیار عالی و پرطرفدار که از بازار کار و آینده شغلی عالی برخوردار می باشند را معرفی کنیم، شما می توانید این دوره های آموزشی را در آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه های فنی سپری کنید.

در صورتی که قصد ورود به بازار کار مشاغل فنی را دارید این مقاله را تا انتها بخوانید.

دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان

امروزه با توجه به روی کار آمدن هوشمند سازی ساختمان در کشور به دلیل مزایای بسیار هوشمند سازی در کاهش مصرف انرژی و هزینه تقاضا برای پیاده سازی پروژه های هوشمند سازی افزایش یافته و همین امر باعث شده تا این شغل از بازار کار عالی برخوردار باشد.

به دلیل جدید و تخصصی بودن هوشمند سازی بازار کار این رشته هنوز اشباع نشده و همین امر دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان را به یکی از دوره های پرطرفدار و عالی در میان دوره های فنی تبدیل کرده است.

دوره هوشمند سازی در آموزشگاه فنی پارس دوره ای تخصصی و ویژه ورود به بازار کار می باشد. در این دوره به صورت کاملا عملی کلیه مباحث مربوط به هوشمند سازی و پیاده سازی آن در انواع ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و . . .  آموزش داده می شود.

جهت یادگیری بهتر کارآموزان این دوره یه صورت کاملا عملی، در کارگاه های مجهز و توسط اساتید حرفه ای و متخصص آموزش داده می شود. کارآموزان این دوره پس از پایان یافتن آموزش ها به راحتی وارد بازار کار شده و به درآمدزایی می پردازند.

دوره تعمیرات پکیج دیواری

افزایش تقاضا برای نصب و تعمیرات پکیج دیواری و جایگزین شدن این وسیله گرمایشی به جای دیگر سیستم ها دوره تعمیرات پکیج دیواری را به یکی از دیگر دوره های بسیار عالی و پرطرفدار تبدیل کرده است.

در دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری آموزشگاه فنی پارس شما با تمامی مباحث و فوت و فن های مربوط به تعمیر انواع مدل های پکیج دیواری آشنا می شوید. مطالب ارائه شده در این آموزشگاه به صورت کاملا کاربردی بوده می باشد. هدف این آموزشگاه از برگزاری دوره های پکیج آموزش نیروی های متخصص و حرفه ای برای ورود به بازار کار است.

آموزش نحوه تعمیر و تعویض انواع قطعات پکیج دیواری از قبیل منبع انبساط، مبدل، فلوسوئیچ، شیر گاز، شیر فشار، هواگیری پکیج، رسوب گیری پکیج، تنظیم فشار پکیج، رفع انواع مشکلات پکیج از قبیل گرم نشدن آب، انفجاری روشن شدن، چکه کردن آب از پکیج و غیره برخی از سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره است.

آموزشگاه فنی پارس برای یادگیری هر چه بهتر کارآموزان در این دوره، این امکان را برای کارآموزان فراهم کرده است تا به صورت عملی بر روی پکیج های دیواری کار کرده و به رفع اشکال بپردازند . این موضوع باعث شده تا کارآموزان بدون استرس وارد بازار کار شوند و بتوانند انواع مشکلات در پکیج های دیواری را رفع نمایند.

دوره نصب دزدگیر خودرو

نصب دزدگیر خودرو یکی از مهم ترین موضوعاتی است که امروزه با توجه به افزایش قیمت خودرو، همچنین بالا رفتن آمار سرقت مورد توجه افراد قرار گرفته است. همین امر شغل نصب دزدگیرهای خودرو را به یک شغل با درآمد مناسب تبدیل کرده است، شغلی که ورود به آن نیاز به سرمایه بالایی نداشته و در مقابل سودآوری بالایی دارد.

در دوره آموزش نصب دزدگیر خودرو کلیه مباحث و مراحل مربوط به نصب انواع دوربین های مدار بسته به صورت کاملا تخصصی آموزش داده می شود. در این دوره نصب دوربین بر روی خودرو انجام شده و هر یک از کارآموزان به صورت عملی مراحل مربوط به نصب دوربین را از صفر تا صد انجام می دهند.

آموزش نحوه سیم کشی دزدگیر خودرو، آموزش نصب اصولی آنتن، آموزش نحوه نصب GPS ، معرفی انواع آژیر و آموزش نصب آنها برخی از سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره آموزشی است.

ثبت نام در دوره های آموزش هوشمند سازی، تعمیر پکیج و دزدگیر خودرو

دوره های آموزشی فوق در آموزشگاه فنی پارس به صورت کاملا عملی و تخصصی و زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای برگزار می شود. این آموزشگاه برای یادگیری هر چه بهتر کارآموزان، کارگاه های آموزشی خود را کاملا مجهز کرده و شرایطی را برای کارآموزان فراهم کرده است تا زیر نظر استاد دوره به تمرین عملی پرداخته و بدون استرس وارد بازار کار شوند.

در پایان دوره های آموزشی برگزار شده در این مرکز، مدرک معتبری به کارآموز ارائه شده همچنین پشتیبانی هایی به کارآموزان ارائه می شود. تا کارآموز بدون استرس وارد بازار کار شده و هر زمان به مشکلی برخورد با استاد دوره در تماس باشد.

لازم به ذکر است که دوره های برگزار شده در این مرکز به صورت تضمینی بوده و در صورت عدم یادگیری مباحث می توانید به صورت رایگان در دیگر دوره های این آموزشگاه شرکت کنید.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق دوره هی متعدد دیگری را برگزار می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. یا با شماره ۰۲۱۶۶420303 تماس بگیرید

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • آموزش تعمیر پکیج,
  • آموزش برق,
  • آموزش مکانیک,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 35

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 65

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 534

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 93

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 250

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 252

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 300