خدمات سایت


متن کامل خبر

انتخاب بهترین سرور ایران برای گیم

آرشیو
این روزها بازی‌های کامپیوتری فقط مخصوص یک گروه سنی خاص نیست. بسیاری از ما به انجام این قبیل بازی‌ها علاقه داریم و حتی شاید در اوقات فراغت خود نیز به آن بپردازیم.
1401/10/13 08:16:10 ب.ظ


 

این روزها بازی‌های کامپیوتری فقط مخصوص یک گروه سنی خاص نیست. بسیاری از ما به انجام این قبیل بازی‌ها علاقه داریم و حتی شاید در اوقات فراغت خود نیز به آن بپردازیم. پیشرفت تکنولوژی و به‌خصوص استفاده از اینترنت برای بازی‌های آنلاین نیز سبب شده است تا هیجان این بازی‌ها بسیار بیشتر از گذشته شود. اما اگر شما هم به دنیای گیم و به‌خصوص بازی‌های آنلاین علاقه داشته باشید، احتمالاً اصطلاح «گیم سرور» را شنیده و شاید در خصوص آن نیز اطلاعاتی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا در مورد چرایی و چگونگی خرید سرور ایران و استفاده از آن به‌عنوان گیم سرور بپردازیم.

گیم سرور چیست؟

سرورها در تعریفی خیلی ساده، کامپیوترهایی با توان پردازشی بسیار بالا هستند که هم همیشه روشن و در دسترس هستند و هم برایِ موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تعریفی ساده‌تر این سراغ دارید؟ از سرورها برای اهداف مختلفی استفاده می‌شود. مثلاً در صنعت بازی، تا هنگامی که شما به تنهایی می‌خواهید یک بازی را انجام دهید، به سرور نیاز نخواهید داشت. اما هنگامی که تصمیم می‌گیرید تا با یک یا چند گیمر دیگر در نقطه‌ای دیگر از جهان بازی کنید، قطعاً به سرور نیاز خواهید داشت. به‌عبارت دیگر Game Server یا همان سرور بازی، به شما کمک می‌کند تا بتوانید بازی دلخواه خود را به‌صورت گروهی انجام دهید.

این سرور ممکن است در هر نقطه از جهان، مثلاً در ایران، قرار گرفته باشد. اما اینکه چرا خرید سرور ایران و استفاده از آن به‌عنوان سرور بازی می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد، مسئله‌ای است که ادامه‌ی این مقاله به آن می‌پردازد.

خرید سرور ایران به‌عنوان گیم سرور؛ چرایی!

به قول سایمون سینک، بیایید با چرا شروع کنیم. چرا باید سرور ایران را به‌عنوان گیم سرور انتخاب کنیم؟ برخی از مهم‌ترین مزایای خرید سرور ایران در ادامه عنوان شده است:

1-    پینگ پایین

از نظر تکنیکال، هر چه محل Deviceگیمر به دیتاسنتر گیم سرور نزدیک‌تر باشد، پینگ پایین‌ترین را تجربه خواهید کرد. این همان موضوعی است که با خرید سرور ایران به‌دست خواهید آورد.

2-    سخت‌افزارهای قدرتمند

خوشبختانه در سال‌های اخیر زیرساخت‌های شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات سرور و هاستینگ در ایران پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. به همین دلیل است که با خرید سرور ایران یا  خرید سرور اختصاصی ایران می‌توانید سروری با سخت‌افزار قدرتمند داشته باشید.

3-    قیمت مقرون به صرفه

یکی دیگر از ویژگی‌های خرید سرور ایران، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی آنها است. بنابراین شما با هزینه‌ای مناسب، می‌توانید یک گیم سرور عالی و با پینگ پایین داشته باشید.

4-    پشتیبانی کامل با خرید سرور ایران

در برخی موارد ممکن است برای استفاده از گیم سرور خود به مشکل برخورد کنید. شرکت‌های معتبر ارائه دهنده‌ی خدمات سرور در ایران معمولاً پشتیبانی مناسبی دارند. بنابراین با خرید سرور ایران و استفاده از آن به‌عنوان سرور بازی، خیالتان از بابت پشتیبانی نیز راحت خواهد شد.

خرید سرور ایران به‌عنوان گیم سرور؛ چگونگی!

حالا بیایید به نکاتی که برای خرید سرور ایران و استفاده از آن به‌عنوان گیم سرور نیاز دارید بپردازیم:

1-    سخت‌افزار مناسب

انتخاب سخت‌افزار کاملاً بستگی به بازی انتخابی شما دارد. اگر بازی شما نیاز به سخت‌افزاری قدرتمند داشته باشد، باید هنگام خرید سرور ایران پلن‌هایی را انتخاب کنید که نیاز شما را پوشش می‌دهند.

2-    سیستم عامل

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید سرور ایران برای گیم سرور باید به آن توجه داشته باشید، سیستم عاملی است که روی سرور نصب شده است. همانند هر کامپیوتر دیگری، سرورها نیز به سیستم عامل نیاز دارند. استفاده از دو سیستم عامل مشهور ویندوز و لینوکس روی سرورها کاربردی است.

3-    کنترل پنل

کنترل پنل‌ها برای ارتباط و مدیریت سرور مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ابزارها به‌خصوص در مواردی که به هر دلیل نخواهید از ترمینال برای مدیریت سرور استفاده کنید، بسیار کاربردی خواهند بود. سه کنترل پنل دایرکت ادمین، سی پنل و پلسک جزو معروف‌ترین مواردی هستند که استفاده از آنها هم برای مدیریت هاست و هم برای سرور بسیار متداول است.

4-    نوع سرور

سرورها در انواع مختلفی عرضه می‌شوند. سرور اختصاصی، سرور مجازی و همچنین سرور ابری از جمله موارد پرکاربردی هستند که حین خرید سرور ایران حتماً با آنها برخورد خواهید کرد. در قسمت بعدی این مقاله، توضیحات لازم در مورد هر یک از این سرورها را به شما ارائه خواهیم کرد.

انواع سرور ایران

سرورها انواع مختلفی دارند. برای اینکه در خرید سرور ایران بهترین انتخاب را داشته باشید، لازم است تا با مهم‌ترین انواع سرورها آشنا شوید:

1-    سرور اختصاصی ایران

در سرور اختصاصی ایران تمامی منابع سخت‌افزاری منحصراً در اختیار یک نفر قرار خواهد گرفت. استفاده از این نوع سرور برای سرور بازی، بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید.

2-    سرور مجازی ایران

به سروری که منابع آن با استفاده از روش‌های مجازی‌سازی به قسمت‌های مختلفی تقسیم شود، سرور مجازیایران گفته می‌شود. از این سرور می‌توانید برای بازی‌هایی که نیاز به منابع سخت‌افزاری بسیار بالا ندارند، استفاده کنید.

سرور مجازی یکی از محبوب‌ترین‌ها در دنیای گسترده‌ی سرورها به شمار می‌رود. به همین دلیل انتخاب آن همیشه چندان ساده نیست. برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک سرور اقتصادی با آی پی ثابت ایران هستند، سرور مجازی ایران یکی از گزینه‌های ایده‌آل به شمار می‌رود.

3-    سرور ابری ایران

این نوع سرور جزو به‌روزترین سرورها هستند. در سرور ابری ایران از تکنولوژی ابری (Cloud) استفاده شده است و به همین دلیل می‌توانند بسیار مقیاس‌پذیر باشند. به‌عبارت دیگر در صورتی‌که حین استفاده از سرویس به این نتیجه رسیدید که به منابع بیشتر و یا حتی کمتری نیاز دارید، می‌توانید به‌راحتی تغییرات موردنظرتان را  روی سرور انجام دهید.

جمع‌بندی

صنعت گیم یکی از صنایع بسیار پرمتقاضی در دنیای امروزی است؛ به‌خصوص از زمانی که اینترنت به گیمرها این امکان را داده است که به‌صورت آنلاین با یکدیگر به رقابت بپردازند، محبوبیت این صنعت بیشتر هم شده است. اما برای اینکه بتوانید تجربه‌ی مناسبی از رقابت با افراد مختلف توصیه می‌شود که از یک سرور قدرتمند و با پینگ پایین استفاده کنید تا شاهد لگ در حین بازی نباشید. در این موارد سرور ایران می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد. در این مقاله در مورد خرید سرور ایران،خرید سرور ابری ایران  برای استفاده به‌عنوان گیم سرور و نکاتی که برای این انتخاب نیاز دارید، توضیح داده شده است.

سؤالات متداول

1-     منظور از سرور ایران چیست؟

به سرورهایی که دیتاسنتر آن در ایران قرار گرفته باشد، سرور ایران گفته می‌شود.

2-     مهم‌ترین مزیت خرید سرور ایران و استفاده از آن به‌عنوان گیم سرور چیست؟

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این انتخاب، پینگ پایین است. در نتیجه شما می‌توانید یک بازی بدون لگ را تجربه کنید.

3-     چطور می‌توان سرور را مدیریت کرد؟

برای این منظور می‌توان از نرم‌افزارهای مدیریت سرور مانند سی پنل، دایرکت ادمین و یا پلسک استفاده کرد.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • گیم سرور,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 150

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 253

ساعت امگا، ساعتی فراتر از انتظار image ساعت امگا، ساعتی فراتر از انتظار 1402/07/10

با سلام به شما مهربانان و همراهان ما،امروز هم طبق روال همیشه با شما همراهیم با معرفی 4 محصول از برند نام آشنا امگا که به تازگی در سایت زیرثانیه موجود شده اند. پس با ما همراه باشید برای معرفی این مدل های جذاب.

امتیاز:
تعداد بازدید: 431

تفاوت هاست و سرور به زبان ساده image تفاوت هاست و سرور به زبان ساده 1402/06/18

معمولاً با اصطلاحاتی مانند "هاست" و "سرور" روبرو می‌شویم، تفاوت هاست و سرور چیست؟ درک تفاوت بین آنها برای هر کسی که در قلمرو آنلاین حرکت می‌کند بسیار مهم است. در این مقاله، تفاوت‌های بین هاست‌ها و سرورها را بررسی می‌کنیم و نقش متمایز آنها را در چشم‌انداز دیجیتال روشن می‌کنیم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 376

صنایع شیشه ایمنی دماوند تولید شیشه لمینت و ضد گلوله  image صنایع شیشه ایمنی دماوند تولید شیشه لمینت و ضد گلوله 1402/06/13

صنایع شیشه ایمنی دماوند فعالیت خود را در سال ۱۳۷۴ با نوآوری و بهره گیری از ایده های جدید در تولید شیشه های ساختمانی و امنیتی و همچنین تولید شیشه ضد گلوله آغاز کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 239

بهترین موس های بی سیم ارزان قیمت بازار (آپدیت 1402) image بهترین موس های بی سیم ارزان قیمت بازار (آپدیت 1402) 1402/05/29

اگر قصد خرید بهترین موس بی سیم ارزان را دارید، بهتر است ابتدا در میان برندهای بروز و شناخته شده، به دنبال محصول مورد نظرتان باشید. در میان تنوع بالای موس‌های بدون سیم موجود در بازار، محصولات بسیاری با قیمت مناسب به چشم می خورند..

امتیاز:
تعداد بازدید: 424

خرید لحاف تابستانه یا زمستانه | بهترین گزینه چیست؟ image خرید لحاف تابستانه یا زمستانه | بهترین گزینه چیست؟ 1402/02/13

هنگامی که نوبت به انتخاب بهترین لحاف یا روتختی برای فصل مناسب می رسد، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا خرید درستی انجام دهید؛ در غیر اینصورت کارآیی لازم را برای شما نخواهد داشت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 394

چگونه یک اسپیکر مناسب انتخاب کنیم image چگونه یک اسپیکر مناسب انتخاب کنیم 1401/10/25

یک سیستم صوتی با کیفیت و مناسب به شما کمک می­کند تا با کیفیت بالاتری به تماشای فیلم بپردازید، بازی کنید و یا یک مهمانی عالی برگزار کنید...

امتیاز:
تعداد بازدید: 231

نکات اساسی در خرید دوچرخه دخترانه کدام است image نکات اساسی در خرید دوچرخه دخترانه کدام است 1401/10/19

برای خرید دوچرخه دخترانه باید قبل از ظاهر دوچرخه به ایمنی، استحکام بدنه، کیفیت ساخت، سایز مناسب و غیره توجه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1100

نکات اساسی در خرید دوچرخه دخترانه کدام است image نکات اساسی در خرید دوچرخه دخترانه کدام است 1401/10/18

برای خرید دوچرخه دخترانه باید قبل از ظاهر دوچرخه به ایمنی، استحکام بدنه، کیفیت ساخت، سایز مناسب و غیره توجه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7