خدمات سایت


متن کامل خبر

خرید لحاف تابستانه یا زمستانه | بهترین گزینه چیست؟

آرشیو
هنگامی که نوبت به انتخاب بهترین لحاف یا روتختی برای فصل مناسب می رسد، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا خرید درستی انجام دهید؛ در غیر اینصورت کارآیی لازم را برای شما نخواهد داشت.
1402/02/13 12:44:41 ب.ظ

 

لحاف لایت سپارشی یک محصول باکیفیت و بادوام است، به خوبی باکاور فیکس می شود و به عنوان یک لحاف تک نیز قابل استفاده است (لحاف لایت دو در یک تمام کتان). برای فصل زمستان لحاف لایت پرمیوم یا کتان و برای فصل تابستان لحاف لایت تابستانه در رنگ های مختلف قابل خرید است؛ برای انتخاب بهترین محصول مناسب با نیاز ها و اولویت های شما این مطلب را توصیه میکنیم.

چطور بهترین روتختی مناسب فصل را انتخاب کنیم؟

در مرحله اول، دمای اتاق خواب خود را در فصول مختلف سال در نظر بگیرید – آیا برای زمستان به یک تخت خواب سنگین تر و گرمتر نیاز دارید یا برای تابستان به چیزی سبک و قابل تنفس؟

علاوه بر این، مواد مورد استفاده در ساخت کاور (روکش) روتختی را در نظر بگیرید؛ مواد طبیعی مانند کرک یا پشم معمولاً عایق‌های بهتری برای ماه‌های سردتر هستند، در حالی که پارچه‌های تنفس دار مانند کتان، لینن، پنبه و ابریشم برای دماهای گرم‌تر بهترین روتختی هستند. فراموش نکنید که ترجیحات شخصی خود را نیز در نظر بگیرید.

بطور کلی، انتخاب یک لحاف فصلی با کیفیت بالا و مناسب می تواند کیفیت خواب و سطح کلی آرامش شما را در طول سال تا حد زیادی بهبود بخشد.

نحوه تشخیص گرمای لحاف برای هر فصل:

هنگام خرید لحاف مناسب چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که سطح گرمای مناسب فصل را به درستی دریافت می کنید ...

-        فصل استفاده لحاف:

به زمانی از سال فکر کنید که بیشتر از لحاف استفاده می کنید. اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید و می خواهید چیزی دنج برای شب های زمستانی داشته باشید، احتمالاً یک تسلی دهنده با درجه گرمای بالاتر می خواهید. از سوی دیگر، اگر در جایی زندگی می‌کنید که در تمام طول سال گرم است یا اگر در هنگام خواب تمایل به گرمازدگی دارید، احتمالاً یک لحاف سبک‌تر بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

-        لحاف ضد حساسیت:

عواملی مانند آلرژی یا حساسیت به مواد خاص را در نظر بگیرید. لحاف پر اغلب به عنوان یکی از با کیفیت ترین گزینه ها برای گرما در نظر گرفته می شود، اما برخی از افراد ممکن است مواد مصنوعی را ترجیح دهند که آلرژی آنها را تشدید نمی کند.

در نهایت، یافتن ترکیبی عالی از گرما و فصلی بودن به ترجیحات و نیازهای شخصی شما بستگی دارد - اما در نظر گرفتن این عوامل کلیدی شما را به سمت یک انتخاب ایده آل راهنمایی می کند!

آشنایی با انواع مواد پرکننده لحاف:

هنگامی که نوبت به انتخاب یک روتختی می رسد، مواد پرکننده عامل مهمی است که هم بر گرما و هم بافت ملافه تأثیر می گذارد. انواع مختلفی از مواد پرکننده در بازار موجود است، از جمله پر، الیاف مصنوعی، پشم و میکروژل ...

لحاف های معمولی عایق هستند و گرمای عالی را ارائه می دهند، در حالی که الیاف مصنوعی خواص ضد حساسیت را با قیمت مقرون به صرفه تری ارائه می دهند. لحاف های پر یا پشمی خاصیت تنفس و جذب رطوبت فوق العاده ای دارند که آنها را برای استفاده در تمام سال ایده آل می کند. لحاف های پر از ابریشم سبک وزن و قابل تنفس هستند و آنها را برای آب و هوای گرم یا به عنوان گزینه های لایه بندی در دماهای سردتر مناسب می کند. با درک مزایای هر نوع مواد پرکننده در نهایت به یافتن لحاف مناسب فصل زمستان یا تابستان نزدیک می شوید.

خرید لحاف با کیفیت و قیمت مناسب:

وقتی نوبت به یافتن بهترین ارزش برای یک لحاف جدید می رسد، بودجه همیشه مورد توجه قرار می گیرد. چه به دنبال روتختی لوکس و سطح بالا باشید، چه مقرون به صرفه و کاربردی، گزینه های زیادی برای مطابقت با نیازهای شما وجود دارد. یکی از عوامل مهمی که باید در نظر داشته باشید کیفیت مواد استفاده شده است.

-        لحاف (روتختی) الیافی (پشم شیشه):

روتختی پشم شیشه یا الیافی گرمای متوسط دارد و معمولا ارزانترین نوع لحاف است؛ کیفیت و دوام مطلوبی دارد و اگر از نوع الیاف سیلیکون باشد ضد حساسیت است.

-        لحاف تابستانه (بهاره):

لحاف تابستانه سپارشی با الیاف سیلیکون و ضخامت کم یک محصول با کیفیت با روکش کتان است؛ ضخامت آن یک سوم لحاف معمولی است و به علت تنفس بالای روکش تهویه خوبی دارد که به خنک شدن و ماندن آن کمک می کند. از لحاظ قیمت مقرون به صرفه است و از لحاظ تکنیکی به علت دوخت تخصصی و محل اتصال با کاور به خوبی با آن فیکس می شود.

-        لحاف میکروژل:

الیاف میکروژل از لحاظ ظاهری ابریشم مانند است و به همین خاطر نرمی و انعطاف پذیری آن زبانزد است، چون فرآیند تولید سخت دارد معمولا وارداتی است و قیمت آن بالاست.

-        لحاف پر:

لحاف با پرکننده پر از لحاظ نرمی و لطافت جذاب است؛ وزن بالایی دارد و قیمت آن هم در رده متوسط و بالا قرار می گیرد، گرمای بالایی دارد ولی برای افراد مستعد حساسیت توصیه نمی شود؛ این محصول را حتما از فروشگاه ها و برندهای معتبر لازم است خریداری کنید.

-        لحاف پنبه ای:

لحاف پنبه ای یا پشم ریشه در فرهنگ غنی ایران دارد؛ محصول خوبی هم هست منتهی با یکسری محدودیت ها من جمله عدم قابلیت نصب کاور لحاف، وزن بالا و عدم قابلیت شستشو و قیمت بالا

خرید کاور لحاف برای محافظت بیشتر از لحاف:

کاور لحاف یا روتختی کاوری یک راه عالی برای افزودن یک لایه محافظ اضافی به لحاف شما است. نه تنها از آسیب یا سایش و پارگی خود لحاف جلوگیری می کند، بلکه می توان آن را به راحتی جدا کرد و شست و به تمیز و تازه نگه داشتن رختخواب کمک کرد. روکش‌های لحاف در سبک‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی وجود دارند، که آنها را راهی آسان برای تغییر ظاهر اتاق خواب خود بدون نیاز به خرید هر بار یک ملحفه جدید می‌سازد. بعلاوه، استفاده از یکی به این معنی است که نیازی نیست نگران قرار دادن لحاف حجیم خود در ماشین لباسشویی باشید – فقط درب را باز کنید و روکش لحاف را بشویید. به طور کلی، سرمایه گذاری روی روتختی برای هر کسی که به دنبال تازه، کاربردی و شیک نگه داشتن روتختی خود است، اقدامی هوشمندانه است.

لحاف لایت چیست؟

لحاف لایت یا لحاف خام یا لحاف سفید “white duvet”  محصولی است که برای پرکردن کاور لحاف استفاده  میشود؛ از لحاظ تکنیکی دوام و آویز خوبی دارد، محل اتصال به کاور لحاف برای آن به خوبی در نظر گرفته شده و اصطلاحا از داخل بند داراست. انتخاب لحاف لایت تابستانه کتان برای فصول گرم و لحاف لایت پرمیوم یا کتان دو در یک برای فصول سرد سال توصیه می شود.

انتخاب سایز مناسب لحاف برای تخت:

انتخاب سایز مناسب لحاف موردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید تا کاور و لحاف شما به درستی با هم ست شوند و از لحاظ مصرف و زیبایی بهترین ترکیب این دو مورد را برای دکوراسیون اتاق خواب خود داشته باشید.

-        لحاف لایت یکنفره:

این محصول برای سرویس کاور لحاف با سایز یک نفره مناسب است به ابعاد 160 در 220 سانتیمتر

-        لحاف لایت یک و نیم نفره:

سایز این لحاف 180 در 220 سانتیمتر است که بصورت اختصاصی برای سرویس کاوری یک ونیم نفره طراحی شده است و برای تشک با سایز 120 یا 140 مناسب است.

-        لحاف لایت دونفره کویین:

هنگام انتخاب سرویس روتختی کاوری دونفره مناسب برای تخت 160 شما این لحاف لایت گزینه مناسبی است که باید در سبد خرید خود اضافه کنید. سایز لحاف لایت دونفره کویین 200 در 220 سانتیمتر است.

-        لحاف لایت دونفره کینگ:

برای تختخواب دونفره شما یه سایز 180 این محصول لحاف لایت همراه با سرویس روتختی کاوری انتخاب مناسبی است. سایز این محصول 220 در 240 سانتیمتر است.

انتخاب بهترین لحاف مناسب فصل:

بر خلاف تصور عموم لحاف یا روتختی یک محصول فقط گرم کننده برای فصل زمستان نیست. زیبایی بخش اتاق خواب شماست که با انتخاب محصول درست چهارفصل سال قابل استفاده است. بر اساس توصیه فروشگاه روتختی سپارشی بهترین آپشن برای خرید یک محصول چهار فصل خرید کاور لحاف (روتختی) و پرکردن آن با لحاف لایت مناسب فصل است.

-        لحاف لایت دو در یک تمام کتان:

لحاف خام با کیفیت و بادوام در رنگ بندی متنوع قابل استفاده به عنوان لحاف تک یا پر کننده کاور لحاف

در رنگ بندی متنوع (سفید، طوسی، خاکستری، گل بهی، صورتی، سورمه ای زرد و لیمویی)

-        لحاف لایت پرمیوم:

لحاف خام ارزان قیمت با کیفیت مطلوب و جنس پارچه تترون قابل استفاده به عنوان پر کننده کاور لحاف در رنگ سفید برای انواع سایز کاور روتختی

-        لحاف لایت تابستانه کتان:

لحاف تابستانه - بهاره خام سفید رنگ با ضخامت یک سوم از الیاف با کیفیت سیلیکون با دوام عالی و دوخت خاص برای ارائه کیفیت عالی در مناطق گرمسیر یا فصل تابستان

متفاوت ترین تجربه خرید آنلاین

فروشگاه روتختی سپارشی


منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • لحاف,
  • لحاف لایت,
  • روتختی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند image هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند 1403/01/20

هواوی ظاهراً قصد دارد در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (۱۱ آوریل)‌ از محصولات جدید خود ازجمله خودروی جدید و کامپیوترهای شخصی رونمایی کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 78

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 175