خدمات سایت


متن کامل خبر

وزن ایده آل و تناسب اندام در زنان و مردان

آرشیو
در این مقاله می توانید چندین مطلب کلیدی در خصوص کاهش وزن را مطالعه کنید.
1396/05/23 04:33:25 ب.ظ

تعجبی ندارد که اعتماد به نفس تحت تاثیر برخی عوامل قرار میگیرد، چیزهایی که مرا وقتی به آینه نگاه میکنم ناراحت میکند ممکن است اصلا چنین حسی به شما ندهد.اما چگونه جنسیت بر برداشت های ما از بدنمان تاثیر میگذارد؟

بسیار جالب است که اگر چه مردان شاخص توده بدنی بالاتری دارند، اما این زنان هستند که در مقایسه با همتایان مرد خود میخواهند تقریبا دو برابر وزن خود را خود از دست بدهند.

میانگین وزن کنونی زنان 73 کیلوگرم است،و بیشتر زنان درپی رسیدن به وزن 60 کیلوگرم هستند.در مقایسه با آنها مردانی که 86 کیلوگرم وزن دارند دوست دارند تا 78 کیلوگرم وزن خود را پایین بیاورند.

بنابراین زنان وزن کمتری دارند اما میخواهند وزن بیشتری از دست بدهند.

این مسئله به طور قطع چیزهای زیادی راجع به فشارهای اجتماعی و تاثیرات آن بر روی هر دو جنس بیان میکند.تصویر زیر همچنین برخی از عادات ورزشی آمریکایی ها را بررسی میکند.هنگامی که

به موضوع تمرینات مکرر میرسیم ( هر روز یا چند روز در هفته) احتمال اینکه مردان به باشگاه بروند بیشتر است،اما زنان شاید یک یا دو بار در هفته یا ماه یا حتی هرگز به باشگاه نروند.

« اینفوگرافی شماره 1 »

« اینفوگرافی شماره 2 »

منبع : میهن مارکت
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • کاهش وزن,
  • وزن ایده آل,
  • تناسب اندام,
  • روش های کاهش وزن,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پژوهشی جدید: پول واقعاً می‌تواند باعث شادی شود image پژوهشی جدید: پول واقعاً می‌تواند باعث شادی شود 1401/08/22

نکته قابل توجه اینکه، در خانواده‌هایی با درآمد بیشتر از 123 هزار دلار، این افزایش شادی مشاهده نشده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 181

در زمان ابتلا به ویروس کرونا مصرف چه غذاهایی می‌تواند مفید باشد image در زمان ابتلا به ویروس کرونا مصرف چه غذاهایی می‌تواند مفید باشد 1400/02/01

در این مقاله به بررسی راهنمایی‌های متخصصان علوم تغذیه در مورد غذاها و نوشیدنی‌هایی می‌پردازیم که در صورت ابتلا به ویروس کووید ۱۹، مصرف آن‌ها برای بازیابی سلامتی مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 645

نتیجه نظرسنجی:۴۴ سال از عمر  یک فرد معمولی صرف تماشای نمایشگرها می شود image نتیجه نظرسنجی:۴۴ سال از عمر یک فرد معمولی صرف تماشای نمایشگرها می شود 1399/10/07

پژوهشگران با انجام نظرسنجی جدید پی بردند که یک فرد معمولی به طور میانگین ۴۴ سال از عمرش را صرف چشم دوختن به نمایشگر ابزارهای الکتریکی می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1109

دلایل اهمیت کاهش وزن تا قبل از ۴۰ سالگی  image دلایل اهمیت کاهش وزن تا قبل از ۴۰ سالگی 1399/05/27

تحقیقات نشان می‌دهد کاهش چربی اضافی بدن در جوانی و میانسالی خطر مرگ زودهنگام را نصف می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2583

۶ عادت نادرستی که اعتبار و وجه شغلی شما را به نابودی میکشاند image ۶ عادت نادرستی که اعتبار و وجه شغلی شما را به نابودی میکشاند 1399/04/29

هرقدر هم که از نظر تخصص و مهارت در سطح بالایی قرار داشته باشید، برخی اشتباهات رفتاری کوچک می‌تواند به قیمت نابودی اعتبار شغلی‌تان تمام شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2832

کاهش سکته قلبی با خواب نیمروزی image کاهش سکته قلبی با خواب نیمروزی 1398/06/22

در مطالعه‌ی جدیدی ارتباط مثبت بین خواب نیمروز و کاهش خطر حمله‌ی قلبی و سکته نشان داده شده است؛ اگرچه خواب نیمروز بیش از حد موجب از بین رفتن مزایای آن می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2591

این غذاها را در آنتالیا امتحان کنید image این غذاها را در آنتالیا امتحان کنید 1398/05/30

آنتالیا طی سالیان اخیر پیشرفت چشم‌گیری هم در زمینه گردشگری و هم خوراک داشته است. ازاین‌رو بهترین غذاهای آنتالیا را در اینجا فهرست کرده‌ایم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2734

تماس با طبیعت موجب پایین آمدن سطح هورمون استرس می‌شود image تماس با طبیعت موجب پایین آمدن سطح هورمون استرس می‌شود 1398/01/19

نتایج مطالعه‌ای که نخستین‌بار مؤثرترین میزان مؤثر مواجهه با طبیعت شهری را تعیین کرده، نشان می‌دهد طبیعت موجب کاهش سطح هورمون استرس می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2645

با خوردن قارچ از پیری و افزایش وزن جلوگیری کنید image با خوردن قارچ از پیری و افزایش وزن جلوگیری کنید 1397/11/21

بر اساس بررسی جدید محققان، قارچ ها جزو مواد بسیار مغذی محسوب می‌شوند که از فواید آن می‌توان به مبارزه با پیری، کاهش وزن، خاصیت ضدالتهاب و افزایش سلامت استخوان اشاره کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2724