خدمات سایت


متن کامل خبر

ویدئوپروژکتورهای لیزری چه تفاوتی با مدلهای معمولی دارند؟

آرشیو
تفاوت ویدئو پروژکتورهای معمولی چیست و چرا ترجیح میدهیم از ویدیوپروژکتورهای لیزری استفاده کنیم؟
1398/07/09 09:07:56 ب.ظ

یک سوالی که خیلی وقتها در ذهن بسیاری از کاربران و خریدارن ویدئو پروژکتور ایجاد میشود اینست که آیا میتوان از ویدئو پروژکتور بجای یک نمایشگر خانگی استفاده کرد؟ و آیا اصولا ویدئو پروژکتور میتواند جایگزین مناسبی برای تلویزیون باشد؟

پاسخ را میشود با طرح یک پرسش به شکل نظرسنجی بیان کرد که آیا دیدن فیلمهای سینمایی در سینما با آن صفحه عریض  لذت بخش تر است یا نشستن جلوی یک صفحه ال سی دی و یا ال ای دی با نمایشگر حداکثر 55 یا 65 اینچ؟ در اینجا هم بالطبع انتخاب اغلب افراد میتواند ویدئو پروژکتور باشد.

اما نکته مهم عمرمفید این دستگاه ها است، که باعث میشود برای افرادی که عادت دارند از صبح تا شب تلوزیون خود را روشن بگذارند صرفه اقتصادی تهیه یک ویدیوپروژکتور توجیه پذیر نباشد. چرا که عمرمفید لامپ دیتا پروژکشن ها حداکثر 10000ساعت تعریف شده است، که قطعا میتواند انتخاب را برای یک مصرف کننده معمولی مشکل کند. بدیهی است یک کاربر نمیتواند دستگاه خودرا بصورت نامحدود در طول شبانه روز استفاده کند.

اما در ویدئو پروژکتورهایی که اخیرا کمپانی ژاپنی اپسون تولید کرده است، گونه ای انقلاب در تکنولوژی ساخت این دستگاه ها، و رفع این محدودیتها که ذکر شد را شاهد هستیم!
مشخصاتی فوق العاده و بی نظیر در دو مدلی که اخیرا در بازار ایران عرضه گردیده ارائه شده است.
در این مدلها که به ویدئو پروژکتورهای لیزری معروف هستند، ما با روشنایی خیره کننده 5000 و 6000  انسی لومنس مواجه هستیم!
همچنین تکنولوژی ابداعی پخش نور ( تصویر ) این کمپانی که به
3LCDمشهوراست؛ تکنولوژی لیزر که باعث میگردد حتی در صورت روشن ماندن 24 ساعته، بشکل تخمینی، دستگاه حدود 10 سال، و عمرلامپ آنها حدود 30000 ساعت عمر مفید داشته باشد!
رزولوشن یا همان دقت تصویر
FULL HD و کنتراست فوق العاده 1به 25.000.000 باعث میگردد بیننده تصاویر را با کیفیت بسیار مناسب تماشا کرده و اندازه تصویر تا 500 اینچ در این دستگاه قابل تصور است!

برخی دیگر از ویژگیهای ویدیو پروژکتورهای اپسون مدل L-510 U   و L-610 U  مانند دارا بودن پورتهای فراوان ورودی و خروجی وامکان استفاده بصورت وایرلس، و قابل پخش بودن بر روی پرده های عریض، موجب این انتظار گردیده است که سینماهای کشور بعنوان اولین مشتریهای این دستگاه ها باشند، و رفته رفته به سبب قیمت مناسب تر نسبت به رقبای خود، جای خود را درسالنهای همایش بزرگ باز کند.



شما در لینک زیر میتوانید مشخصات فنی و تصاویر بیشتر و قیمت این مدل ویدئو پروژکتورهای نسل جدید را مشاهده نمایید:

https://www.mihanmarket.com/Categories/50620


با تشکر از مجموعه دنیای پروژکتور، برای تهیه اطلاعات این نوشتار.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • ویدئوپروژکتور لیزری,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 175

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 510

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 86

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 228

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 131

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 239